Oldal kiválasztása

Utoljára frissítve: 2024.04.17. | Szerző: Online Vállalkozz

Marketing stratégia, az értékesítés növelése érdekében

 

A blogunk elkészítése előtt el kell készítenünk az összes telepítést, konfigurálást és beállítást.

De ha elkészítettünk egy blogot, ahol az alapvető bővítmények telepítve vannak és az összes beállítást megfelelően elvégeztük, elkerülhetetlenül felmerül bennünk a kérdés:

“És most mit tegyek? Mi a következő lépés?”

A WordPress telepítése és konfigurálása, egy remek első lépés, amely segít a blog alapjainak lerakásában, ám ezután még rengeteg tennivalónk van!

Amikor készen állunk, blogunkon a tartalom közzétételének megkezdésére, eljön a stratégiánknak az a része, amelynek egyik pillére a marketing és forgalmi stratégia, amelyeket meg kell valósítanunk.

Bármennyire is nyilvánvalónak tűnik, mégis fontos megjegyeznünk, hogy látogatások és forgalom nélkül haszontalan a legkiválóbb cikkek publikálása is, mivel nincsenek olvasóink, és így nem fogjuk hasznát venni ezeknek a tartalmaknak.

Ebben a cikkben elemezzük azokat a marketing stratégiákat, amelyeket célszerű elkezdeni használni a blogod (vagy bármely más internetes projekt) reklámozásához.

De először három alapvető tippet osztok meg, amelyeket tanácsos figyelembe kell venni:

Célok kitűzése

Mit szeretnél elérni blogoddal vagy weboldaladdal? Minél világosabb és pontosabb a célod, annál több motivációt és jobb eredményeket fogsz elérni.

Írd fel a célokat egy papírlapra vagy számítógépeden a dokumentumokba, és rendelj mellé határidőt, mikorra azokat el szeretnéd érni.

Készíts tervet

A következő lépés egy olyan cselekvési terv elkészítése, amely lehetővé teszi a módszeresen végzett hatékony munkát, és így mindig tisztában leszel a következő lépéssel . A jó terv ideális kiegészítés a céljaid eléréséhez, és annak a térképnek a megszerzéséhez, amely elvezethet a siker eléréséhez.

Döntsd el a forgalmi stratégiákat

Ha a céljaid kitűzése és a terved elkészült, akkor el kell döntened, hogy mely forgalmi forrásokat és marketing stratégiákat fogod használni. Könnyű azt gondolni, hogy mindegyiket egyszerre tudjuk használni, és így nagyobb forgalmat érhetünk el. Azt javaslom azonban, hogy válassz legfeljebb 3 hasonlót, amelyeket apránként kifejleszthetsz . Az interneten nagyon könnyű elveszíteni a fókuszt az elvégzendő feladatok megvalósításánál, és telítődni az információkkal.

A fejlődés során más marketing stratégiákat is kipróbálhatsz. Fontos az, hogy összpontosíts és ne hagyd magad összezavarni.
Jól teszed, ha maximálisan kidolgozol 1- 2 stratégiát, amikkel azután eredményeket tudsz elérni.
Rossz döntés, egyszerre minden stratégiát kipróbálni, anélkül, hogy jelentős előrelépést érnél el bármelyikkel.

Marketing stratégiák a nagyobb forgalom és értékesítés elérése érdekében

Most nézzük meg azokat a főbb marketing stratégiákat, amelyeket felhasználhatsz blogod reklámozására, a forgalom növelésére és a célok sikeres elérésére.

Mindezeket a stratégiákat öt fő pillérre osztják:

  • Keresőoptimalizálás
  • Közöségi Média
  • Tartalom Marketing
  • Ingyenes és fizetett termékek
  • Reklám és PPC hirdetések
  • E-mail marketing

Keresőoptimalizálás (SEO)

SEO a weboldal pozicionálásának az a folyamata, melynek során azon munkálkodunk, hogy a Google keresőben, az organikus eredményekben, a számunkra fontos kulcsszavak, az első helyen jelenjenek meg.

A keresőoptimalizálás (SEO) , az egyik legnépszerűbb módszer a forgalom generálására bármilyen réspiacon is tevékenykedsz.

Javaslom, hogy marketing stratégiád hosszú távú tervezése során, összpontosíts a SEO-ra, mint a fő marketingstratégiára.

A SEO nagyon jó, ha három stratégiát kombinálsz, amelyek szerepelnek ebben az posztban:

  • Tartalommarketing
  • Közösségi média
  • Bejövő hivatkozások

Javaslom, hogy tanuld és gyakorold a keresőoptimalizálási technikákat, de ne ragadj le itt, és ne gondold, hogy ez az egyetlen módja az online marketingnek.

Ha feladataidat helyesen végzed el fokozatosan pozícionálod magad a Google-ban.

Tartalom Marketing

Az Internet lehetővé tette az információk nagy sebességű terjedését, és egyetlen kattintással megosztható emberek milliói számára. A minőségi tartalom nagyon fontos eszközé vált az érdeklődő szerzés és interneten történő eladás szempontjából.

Íme néhány tartalommarketing stratégia, amelyet megvalósíthatsz:

1. Gyakran jelentethetsz meg, minőségi hirdetéseket a blogodban

Az egész azzal kezdődik, hogy minőségi cikkeket publikálsz a blogodban. Ezen túlmenően, ha gyakran közzé teszel cikkeket, minden esélyed megvan, hogy kiemelkedhess a versenytársaid közül.

Nem feltétlenül kell minden nap új bejegyzéseket megjelentetni. Ha hetente két-három alkalommal megteszed, az már jó lehet. Fontos, hogy prioritássá tedd a minőséget, és megtaláld a megfelelő közzététel ütemét.

Így lehetségessé válik cikkeid a megosztása a közösségi hálózatokon, virálisság létrehozása, szakértőként való pozícionálás és a Google-ban a jó pozíciók elérése.

2. Vendég Cikkek írása más blogokba

Cikkek közzététele mások blogjain vendégként az egyik legjobb marketingstratégia a gyors forgalom generálásához, és ugyanakkor pozícionálod magad egy szegmentált közönség előtt, akiket érdekel a tevékenységed.

Keresd meg a piacod legfontosabb bloggereit, és létesíts velük jó kapcsolatot. Érd el,hogy fokozatosan megismerjenek téged.

3. Másodlagos blogok

Itt általánosabb blogok létrehozására gondolunk, és előfordulhat, hogy ezeket olyan ingyenes platformokon tárolják, mint például a Blog.hu, Blogger.hu, WordPress.com, Tumblr, stb. Ez forgalmat és linkeket generál, és hozzájárul a nagyobb Google tekintélyhez és a bizalom megteremtéséhez.

Sok felhasználó emellett bloghálózatokat csatlakozik, ahol kapcsolatokat cserélnek egymással a keresőoptimalizálás stratégiájának javítása érdekében.

Ez alapvetően nem fontos, de mindenképpen segít és vannak előnyei.

4. Video Marketing

A video marketing kiváló módja annak, hogy blogod nagyobb változatosságot és dinamizmust nyújtson, új lehetőséget biztosítva a tartalom bemutatására.

A legismertebb platform a YouTube, bár használhatunk másikat is, például a Vimeo vagy a Indavideo.hu.

 

Share This