Hatékony e-mail marketing tipp

 

A blogod mellett, az e-mail lista a másik fontos eszköz, amit az online üzleti vállalkozásod sikere érdekében használnod kell.

Ha egy ideje e-maileket írsz, akkor már tudod, milyen nehéz ösztönözni az embereket, hogy  megnyissák, elolvassák  és kattintsanak az e-mail linkjeinkre.

Ha javítani szeretnéd a listára feliratkozási arányt,nyitási arányt, és az átkattintási arányt, akkor ez a pár e-mail marketing tipp a Te számodra készült.

Először is egy jó szoftverre van szükséged, az e-mailek nagyszámú hírlevél feliratkozónak történő elküldéséhez és automatizálásához.

Folytasd a cikk olvasását, amelyben 17 hatékony e-mail marketing tipp részleteit fogom megosztani veled, a megnyitott, elolvasott és kattintott e-mailek írásával kapcsolatban.

Ne vásárolj levelezőlistákat

 

Komolyan, nem is gondolkodj rajta. A megvásárolt levelezőlisták nem működnek, és ronthatják a vállalkozásod hírnevét.

Ez lesz a legrosszabb befektetés, amit valaha tettél. Pénzt fogsz feleslegesen költeni és rontod a hírneved, mikor olyanokkal akarsz erőszakosan kapcsolatba lépni, akik soha nem kérték tőled, hogy emailt küldj nekik.

Ne kövesd el ezt az alapvető e-mail marketing hibát. A marketing “tukmálásának” az ideje már lejárt. Az engedély alapú marketing a követendő gyakorlat , ha eredményeket szeretnél elérni elérni az  e-mail marketing területén.

Légy személyes

Használd a saját neved , a vállalkozásod vagy a weboldalad neve helyett.

Az emberek szeretnek más emberekkel kapcsolatba lépni. Manapság az embereket érdekli, hogy megtudják ki áll egy webhely mögött.

Tehát ahelyett, hogy ilyen e-mailt küldenék:

Blogolás – 17 hatékony e-mail marketing tipp

Jóbb megoldás ha így küldöd:

(A neved) – 17 hatékony e-mail marketing tipp

Erősebb kapcsolatot létesítesz az olvasókkal, valamint személyesebb e-maileket tudsz így létrehozni.

Írj egy olyan címet, amelyet lehetetlen nem megnyitni

Képzeld el, ha az e-mail címe (tárgya) ez lenne:

Új cikk a Hatékony E-mailek Blogban

Fogadok, hogy a megnyitási arány sokkal alacsonyabb lenne, mint ez:

17 „Titkos” tipp  hogyan tudsz olyan e-maileket írni, amit megnyitnak, olvasnak és kattintanak az olvasók.

A cikk címe nagyon, nagyon fontos.

Ha az olvasó nem akarja megnyitni az e-mailed, akkor nincs sok értelme csodálatos tartalmú szövegeket írni, amelyet soha senki nem fog elolvasni.

Tehát gondold át kétszer, mielőtt elkezdenéd a címsor írását.

Kétségeid vannak azzal kapcsolatban, hogyan lehet fantasztikus címsorokat készíteni, amit olvasóid nem tudnak figyelmen kívül hagyni? Olvasd el ezt a cikket itt . (és tanulj meg 7 egyszerű lépést a weboldalad forgalmának növelése érdekében)

Tipp: Próbálj meg a címsoroddal 70 karakter alatt maradni .

“A kevesebb, néha több!”   Ez az e-mail marketingre is igaz!

Ha lehetséges, küldj testreszabott e-maileket annak a személynek a nevével, aki a címzett.

Az életben minden egyes döntésünk, egyben választás is. Választás, amely kompromisszummal jár. Az egyik oldalon nyersz, a másik oldalon pedig veszítesz.

Itt az Online Vállalkozznál azt a döntést hoztuk, hogy a feliratkozóknak csak a e-mail címét kérjük el.

Ha azonban a nevét is elkérnénk a feliratkozáskor, az elkattintások száma akár 14% -kal is nőhetne.

Mi a következő lépés?
  1. Vagy további e-mailcímeket szerezhetsz azzal, hogy csak az e-mail címet kéred, és nem kéred el a nevet.
  2. Vagy kevesebb e-mail címet gyűjtesz, ha elkéred az e-mailcímet és a nevet, és egy olyan listát kapsz, amelyben többen kattintanak az e-mailekre a személyesebb megszólítás  hatására.

Jobban szeretem csak az e-maileket gyűjteni, mivel a kiegészítő mező (új akadály) csökkentheti a felhasználó hajlandóságát az e-mailcímük megadására.

Optimalizáld mobilra a hírleveled

A tanulmányok azt mutatják, hogy az emberek 38% -a nyitja meg e-maileket, a mobil eszközén.

Itt a tippünk csak annyi, hogy jó e-mail küldő szoftvert keress, amely rugalmas annyira, hogy az általa kézbesített e-mail reszponzívan jelenik meg az adott eszközön.

Például a Mailchimp  rendelkezik ezzel a lehetőséggel.

Még azt is megnézheted, hogy miként fognak kinézni az e- mailjeid egy okostelefonon (például iPhone-on), még mielőtt elküldenéd e-mailedet a listádhnak.

Ne küldj rengeteg e-mailt

Az emberek 69% -a ezt említi meg ezt az e-mailekről való leiratkozás első számú okaként.

Kerüld el a kéretlen, spam jellegű kapcsolatfelvételt, és csak olyan e-maileket küldj, amelyekre valóban szükség van, és amelyek valódi értéket jelentenek az olvasók számára.

Ha e-mail automatizmusokat (automatikus e-mail sorozatokat) használsz, nagyon fontos, hogy az egyes e-mailek között néhány napos szünet legyen.

A három-négy nap úgy tűnik megfelelő.

A kevesebb, több. Kerüld el a hosszú e-maileket

Ez a tipp minden típusú kommunikációra vonatkozik, legyen szó szöveges taratalomról, videóról vagy prezentációról.

Az idő a legértékesebb eszközünk. Végül is eladhatjuk, de soha nem vásárolhatjuk meg.

Ne pazarold az emberek idejét. Csak akkor írj nekik e-mailt, ha van valami hasznos mondanivalód. És akkor is csak röviden. Csak az alapvető tudnivalókat írd le. És semmi több. És kérlek, mindig próbálj meg kreatív e-mail marketinget folytatni.

Légy kedves. Legyél nagyszerű “barát”

Legyél az a személy, akiben az olvasó megbízhat, mint egy nagyszerű barát. Ne feledd, hogy az emberek szeretnek emberekkel kapcsolatba lépni.

Felejtsd el, hogy vállalatként próbálsz beszélni az emberekhez, és légy személyesebb a kommunikációban. Próbálj segíteni az olvasóknak, amikor csak lehetséges.

Mond el az olvasóknak, hogy miért kapják meg e-maileket, és hol regisztráltak rá

Ez a tipp egy alapvető és szükséges teendő e-mailezés során, de még mindig tapasztalhatjuk, hogy sokan nem használják.

Ha egy feliratkozód e-mailt kap tőled, és nem emlékszik, miért is kapta, akkor nagyon valószínű, hogy leiratkozik, vagy spamként jelöli meg e-mailjeidet .

Kerüld a felesleges leiratkozást és a spamnek jelöléseket. Készíts egy egyszerű figyelmeztető levelet, például:

Azért kapja ezt az e-mailt, mert regisztrált az onlinevallalkozz.hu weboldalán.

Ne csak magadról beszélj

“Cégünk 50% -kal nőtt.”
“Cégünk 2016-ban alakult.”

Használd a “te” szót a “én” és a “mi” helyett.

Az üzeneteiddel az olvasóidra fokuszálj, és ne saját magadra vagy vállalkozásodra.

A termékeid és szolgáltatásaid szempontjából jobb megoldás, ha a kommunikációdban az előnyökre fókuszálsz, ahelyett, hogy azt mutatnád meg, mennyire “jó” a szolgáltatásod.

Ez egy kulcsfontosságú tipp a tartalom marketing stratégiádhoz is. Adj megoldást az olvasóid / ügyfeleid problémáira.

Adj jutalmat

Lepd meg olvasóid jutalommal. Jó érzés, ha ez is szerepel a listádon.

Különféle típusú jutalmakat kínálhatsz, például:

  • E-book
  • Webszemináriumok
  • Videók
  • Rövid online tanfolyamok (e-mail sorozat)
  • Infografika
  • Táblázatok és ellenőrző listák

Légy kreatív, és javítsd az olvasóiddal a kapcsolatot.

Ha lehetséges, kerüld a képeket

Néhány e-mail szolgáltató arra kéri az olvasót, hogy erősítse meg a képek e-mailekben történő használatát, mivel akadályt képez azok tartalma és az olvasó között.

Ha e-mailben több kép található, akkor az nem fog megfelelően megjelenni, csökkentve az átkattintási arányt.

Helyezz el több linket

A matematika egyszerű. Minél több link található az e-mailben, annál valószínűbb, hogy rákattintanak.

Emlékeztesd az olvasókat, az üzeneted különféle pontjaiban, hogy milyen előnyökkel jár majd, ha a linkre kattintanak.

Vigyázz azonban arra, hogy ne túlozd el túlságosan a linkek számát.

Tedd láthatóvá a cselekvésre ösztönzést

A cselekvésre ösztönzés a Te linked, a gombod, amely az olvasót a kívánt oldalra irányítja.

Ahelyett, hogy az e-mail végére tennéd, és láthatatlan lenne azoknak az olvasóknak számára, akik nem görgetnek le, ismételd meg a cselekvésre való felhívást az e-mailben.

Ügyelj arra, hogy az olvasónak ne kelljen túl sokat görgetnie az e-mailben ahhoz, hogy megtalálja.

Használd ki az utóirat erejét

Miután búcsút mondtál, használj egy utóiratot, hogy emlékeztesd az olvasót valamilyen cselekvésre ösztönzésre, például egy linkre kattintásra.

Az utóirat, nagyon jól emlékeztetőként működik.

Tanulj a legjobbaktól

Csatlakozz ismertebb e-mail marketing szakértők e-mail listájához, hogy többet megtudj az e-mail marketingről.

Figyeld figyelmesen e-mailjeid. Garantáltan tanulsz valami újat.

Ebben a cikkben bemutatunk 30 fontos weboldalt és digitális marketing cikket, amelyeket már tegnap ismerned kellett volna.

Mindig végezz tesztelést

Ez az utolsó e-mail marketing tippünk, de az egyik legfontosabb.

Teszteld a különböző címsorokat

Teszteld a különböző tartalmi formátumokat az e-mailben.

Gyakorold az A-B tesztelést (mindig tesztelj)

Soha nem lehetsz biztos abban, hogy valami valóban működik, ha nem teszteled.

Hatékony e-mail marketing tipp: Ne felejtse el a 17 tippet – Összegzés

  • Ne vásárolj levelezőlistákat
  • Légy személyes
  • Írj olyan címsort, amelyet lehetetlen nem megnyitni
  • Ha lehetséges, testreszabhatod az e-mailjeidet annak a személynek a nevével, aki kapja majd
  • Optimalizáld mobilra hírleveleid
  • Ne küldj rengeteg e-mailt
  • Kevesebb több. Kerüld el a hosszú e-maileket,
  • Légy kedves. Legyél nagyszerű barát
  • Mond el az olvasóknak, hogy miért kapják meg e-maileiket, és hogy hol regisztráltak
  • Ne csak magadról beszélj
  • Ajánlj fel jutalmat
  • Ha lehetséges, kerüld a képeket
  • Helyezz el több linket
  • Tedd láthatóvá a cselekvésre ösztönzést

A jó címsorok írása csak az egyik módja annak, hogy örömet nyújts az olvasóknak.

A következő lépés az, hogy megtudd, hogyan kell jól írni, „hipnotizáló” szövegek létrehozásával, amelyeket nem lehet figyelmen kívül hagyni.

Ne feledd. Ezek az e-mail marketing tippek, csak úgy tudnak a segítségedre lenni, ha e-mail marketinged során használod őket.