Oldal kiválasztása

Utoljára frissítve: 2024.04.12. | Szerző: Online Vállalkozz

Weboldal látogatottság növelés

 

Van egy gyönyörű weboldalad, amely több mint pozitív felhasználói élményt biztosít, de ennek ellenére messze elmarad az elvárásoktól a honlapodra érkező látogatások száma?

A webes forgalom megszerzése számos weboldal rendszeres problémája, ha ilyen helyzetben vagy, figyelj erre a bejegyzésre, és jelentősen megnövelheted webes forgalmad néhány egyszerű trükkel, amelyeket mint SEO ügynökség, ha kéred, szívesen elvégzünk a számodra.

Segítünk mert tudjuk, hogy célzott forgalmat szeretnél, olyan látogatókat akiket érdekel az, amit eladsz

Hogyan kezdj hozzá a weboldal látogatottság növelés fellendítésének?

Válasz: a lehető legtöbb megbízható forgalmi módszer alkalmazásával.

 

Íme 12 módszer, amivel 24 órán belül megkezdheted a célzott forgalmat szállítani weboldaladra:

 

1. Indíts el egy Facebook csoportot

Jelentkezz be a Facebookba, és kattints a bal oldali navigációs sávban a „Csoport létrehozása” elemre.

Kiválaszthatod a csoport nevét, és kiválaszthatod, hogy milyen csoport legyen:

  • nyitott csoport (ez a legjobb választás egy vállalkozás számára),
  • zárt csoport (tagnak kell lennie, hogy megtekinthesse a hozzászólásokat)
  • titkos csoport

Ez egy nagyszerű lehetőség egy beszélgető csoport vagy támogató csoport létrehozására.

Például indíthatsz támogató csoportot azok számára, akik fogyni próbálnak, vagy beszélgető csoportot indíthatsz azok számára, akik szeretnék módosítani sport autóikat.

 

2. Fektess be Facebook hirdetésbe

Közönséged valószínűleg már használja a Facebook-ot, ami nagyszerű lehetőséget kínál arra, hogy üzeneted eléjük kerüljön, és a weboldaladra irányítsd a forgalmat.

Jelentkezz be Facebook-fiókjába, és kezd itt: https://facebook.com/ads/manager/creation/creation

Ezután használd a Facebook hirdetési eszközeit a demográfia és a felhasználói viselkedés szűkítéséhez a célzott közönségért.

 

3. Megosztásra méltó tartalom közzététele

Ha ki szeretnéd használni a közösségi média természetesen vírusos platformját, akkor tegyél közzé olyan tartalmat, amelyet érdemes megosztani.

Ez az a tartalom, amely a következő tényezők közül egyet vagy többet tartalmaz:

  • Egyedi
  • Hasznos
  • Szórakoztató
  • Vitatott
  • Felemelő, inspiráló vagy motiváló
  • Vicces

Miután jó tartalmat tettél közzé, kövesd a következő tippet…

 

4. Ösztönözd az embereket, hogy osszák meg

A megosztásra méltó tartalom közzététele része az egyenletnek.

A másik tényező a cselekvésre ösztönzés, ahol kifejezetten arra kéred az embereket, hogy osszák meg, retweeteljék és újból tegyék közzé tartalmad.

Például: “Kattintson a megosztás elemre, ha egyetért!”

Egy másik példa: “Oszd meg barátaiddal – szeretni fognak érte!”

 

5. Csatornád rajongóit és követőit tereld vissza a weboldaladra

Noha nagyszerű nagyméretű közösségi médiát felépíteni, de ne felejtsd el, a cél az, hogy vissza tereld a forgalmat a weboldalra.

Erre az egyik jó módszere az, ha az emberek számára ingyenes csali terméket kínálsz, e-mail címért cserébe.

Ezután linkelhetsz a weboldalra.

TIPP: Sok nagy e-mail szolgáltató, például az ActiveCampaign, olyan Facebook alkalmazásokat kínál, amelyek segítségével a listát összeállíthatod.

Kérdezd meg a szolgáltatót, hogy biztosítja-e ezeket az eszközöket.

 

6. Indíts versenyt a közösségi médiában

Több előfizetőt, követőt és forgalmat szerezhetsz, ha fantasztikus díjakat kínálsz, és olyan eszközt használsz, mint a www.rafflecopter.com.

A Rafflecopter lehetővé teszi, hogy az emberek minél több bejegyzést szerezzenek azzal, hogy megosztják a versenyt a barátaikkal, ami a versenyünket virálissá teheti.

Pro tipp: Ajánlj minden „versenyzőnek” korlátozott ideig kedvezményes kupont a termékekre vigaszdíjként.

Ez egy jó módszer az értékesítés növelésére!

 

7. Újratervezés, a keresőoptimalizálást figyelembe véve.

Ha készen állsz egy weboldal felépítésére vagy újratervezésére, a keresőoptimalizálást tartsd szem előtt.

Ne csinálj semmit, amíg nem találtad meg a fő kulcsszavakat.

Ezután beillesztheted ezeket a kulcsszavakat a navigációs menübe, egyéb belső linkeket, oldal címeket és még sok mást.

 

8. Fontold meg URL-címek nevét

Próbáld megjeleníteni kulcsszavakat a linkedben (pl. „Saját domain.com/kulcsszó itt/”).

Az is jó ötlet, ha a domain név tartalmaz egy kulcsszót , ha lehetséges.

TIPP: Ha WordPress-t használsz, jelentkezz be az irányítópultra, lépj a „Beállítások” elemre, és válaszd a „Permalinks” lehetőséget.

Ezután válaszd ki a link szerkezetét, amely beilleszti a hivatkozás nevét a hivatkozásba.

Vedd figyelembe, hogy a WordPress lehetővé teszi a link nevének manuális kiválasztását is a bejegyzés létrehozásakor.

 

9. A weboldalad reagál a mobilra?

A Google most rangsorolási tényezőinek részeként beépíti a mobilbarát felhasználást.

Ez azt jelenti, hogy webhelyednek:

  • Van egy érzékeny témája
  • Űrlappal történik a kapcsolattartás, így könnyen elérhető

Ingyenesen ellenőrizheted webhelyed a https://search.google.com/test/mobile-friendly?hl=hu oldalon.

 

10. Legyél biztos benne, hogy webhelyed gyorsan betöltődik

A Google olyan webhelyeket részesít előnyben, melyek gyorsan betöltődnek, különösen a mobil felhasználók számára.

De tudod mit?

Látogatóid is gyorsan betöltő webhelyet szeretnének.

Tehát nézd át a webhelyed, és ha szükséges, csökkentsd az infografika méretét, kapcsold ki az automatikus lejátszást a videókon vagy a hangfelvételeken, és ellenőrizd, hogy az összes szkript megfelelően működik-e.

 

11. Helyezd el és oszd meg a Tetszik gombokat a blogodban

Tedd lehetővé az emberek számára, hogy a blog tartalmát „kedveljék” és „megosszák” a közösségi médiában, hogy nagyobb forgalmat tudj elérni a weboldalon.

Ha WordPress-t használsz, pluginek között keress „közösségi média megosztás” plugineket (látogass el a https://wordpress.org/plugins/oldalra).

Vagy közvetlenül is választhatsz olyan népszerű plugint, mint például a Social Media Feather (a https://wordpress.org/plugins/social-media-feather/ címen).

 

12. Elemezd a legfontosabb forgalmi forrásokat és ismételd meg

Néhány hirdetési hely beépített nyomkövető eszközöket kínál, beleértve a Google AdWords és a Facebook hirdetéseket.

Valószínűleg az e-mail szolgáltatód is.

Ha más kampányokhoz eszközre van szükséged, akkor nézd meg a Google Analytics-et.

Végezz el annyi ilyen vizsgálatot, amennyit csak tudsz, és elemezd, hogy ez milyen hatással van vállalkozásodra.

 

Ezek is érdekelhetnek:

Hogyan készíts örökzöld tartalmat oldaladra?
Alapvető eszközök a blogod elkészítéséhez
Hogyan mérd a weboldal teljesítményét?
A következő blogbejegyzés témájának kiválasztása

Share This