Tippek a Facebookon történő értékesítés növeléséhez

 

A Facebookon történő növekvő eladások rendkívül előnyösek lehetnek, és a várakozásainkon túlmutató megtérülést eredményezhetnek. De ehhez tudnunk kell, mit kell csinálnunk. A mai posztunkban nyolc hasznos tippet osztunk meg veled, amelyekkel hatékonyabbá teheted a Facebook tevékenységed.


Próbáltad már a Facebook marketinget? Nézd meg és próbáld ki!

 

Tegyél közzé vonzó képeket


Noha a közönséggel való kommunikációt a legkülönfélébb módokon ajánlott folytatni, ne feledd, hogy a képek használata, továbbra is az egyik legrelevánsabb és legsikeresebb módszer a célok eléréséhez. Felmérések szerint a fotóval kombinált üzenetküldés akár 120% -kal nagyobb elkötelezettséget biztosít, mint más típusú üzenetküldés.

 

Adj hozzá cselekvésre ösztönzést


Ha azt szeretnéd, hogy a célközönséged csináljon valamit, ne erőltesd őket. Próbáld meg egy világos és egyértelmű kommunikációval cselekvésre ösztönözni őket, és magyarázd el a látogatóknak, hogy mit tegyenek a következő lépés megtételénél.

 

Használj videókat


Az emberek szeretnek videókat nézni . A hosszú szövegek olvasásával ellentétben, az idővonalba ágyazott videó megtekintése, a felhasználók számára sokkal kényelmesebb, mikor információt szeretnének szerezni valamiről.

De egy fontos dolog, amit figyelembe kell venni! A Facebook algoritmusa elsőbbséget adott a közvetlenül a közösségi hálózatba ágyazott videóknak, szemben a többi webhelyen, például a Youtube vagy a Vimeon tárolt videókkal,ahol a címeiket egyszerűen beillesztve osztjuk meg őket. Vigyázz erre, ha videóiddal szeretnél megjelenni.

 

Hirdesd az új termékeket


Egyeseknek tetszeni fog az oldalad, mert kedvezményes kuponokat akarnak, vagy többet megtudni a piaci hírekről. Természetesen nem mindig lehet engedményt biztosítani az ilyen típusú vásárlóknak, de soha ne felejtsd el bejelenteni új termékeket, viszont ügyelj arra, hogy ne vidd ezt túlzásba. Nem kell minden egyes alkalommal újra bejelenteni az egyes termékekhez kapcsolódó változásokat, pl.: ha új színekkel bővül a termékpalettád , kivéve, ha erre célpiacodnak külön igénye van.

 

Posztolás csúcsidőben


Egyes kutatások azt mutatják, hogy az emberek nagyobb valószínűséggel nézik meg az üzeneteket hétvégén. Ennek van értelme, mert elméletben ezekben a napokban több idejük van.

Ellenőrizd a Facebook Elemzéseket, hogy megtudd, mikor legaktívabbak az olvasók, és ügyeljen arra, hogy ezeket az adatokat használd fel a megfelelő időben történő közzétételhez.

 

Optimalizáld a tartalmad


Ezek a tippek az eladások növekedéséhez a szegmentálásra vonatkoznak. A Facebook Insightsnek itt is hasznát vehetjük.

Megmondhatja, hogy hirdetéseid hol szerezték a legtöbb megtekintést, és a potenciális vásárló neme, életkora és iskolai végzettsége. Ez lehetővé teszi az erőfeszítéseid célzottabbá tételét. Tehát dolgozz azon, hogy meggyőzd az embereket ízlésük, koruk és lakóhelyük szerint.

Légy jelen a Facebook piactéren


A Facebook Marketplace egy újonnan elindított közösségi hálózati szolgáltatás, amely egyszerűsíti a termékek vásárlását és eladását. Megkönnyíti a vásárlók és az eladók közötti interakciót azáltal, hogy lehetővé teszi a tárgyalásokat a Facebook Messenger segítségével.

A termékek ezen a platformon történő professzionális és részletes reklámozása egy újabb nagyszerű lehetőség arra, hogy növekedjen az értékesítés és új ügyfeleket szerez vállalkozásod számára.

 

Népszerűsítsd a nyereményjátékot exkluzív engedményekkel az oldal rajongói számára


Ha azt akarod, hogy az emberek egy adott terméket meg vásároljanak, indokold meg nekik, hogy ezt miért tegyék. Ha valaki egy konkrét terméket vagy szolgáltatást nyer a Facebookon egy nyereményjátékon, akkor valószínű, hogy érdekli a márka.

Az alacsony árengedmények kiválóan alkalmasak arra, hogy több ember megismerje márkádat és termékeid. Lehet, hogy a felhasználók nem kezdik el azonnal vásárolni, ám gondolkodni fognak azon, hogy mennyire szeretnék, mennyire kell nekik a termék.