Oldal kiválasztása

Utoljára frissítve: 2024.04.12. | Szerző: Online Vállalkozz

Hogyan lehet növelni a weboldal szerves forgalmát

 

Ma azt vizsgáljuk meg, hogyan lehet növelni a weboldal szerves forgalmát?

A bejegyzések (organikus megjelenésének) szerves forgalmának növelése néha nehéz feladat, de ha a megfelelő technikákat használod a webhelyek pozicionálásához, a kemény munka többszörösen kifizetődik. A keresőmotor forgalma nagyszerű lehetőséget biztosít, mivel nagyon releváns és célzott.

 

A legtöbb weboldalon az organikus forgalom jobban konvertál, mint a közösségi média forgalma. További előnye, hogy a keresőmotorok látogatása hihetetlenül következetes.

Ha növelni szeretnéd a weboldalad szerves forgalmát , akkor tenned kell néhány nagyon fontos dolgot.

Nézzük hogyan lehet növelni a weboldal szerves forgalmát? Vizsgáljuk meg közelebbről ezeket a szabályokat.

 

1. Keresd meg a webhely rossz és jó linkjeit


Az utóbbi években a linkek fontos szerepet játszottak a keresőoptimalizálásban (SEO). Még ha néhány pletyka azt is állítja, hogy értékük a jövőben csökkenni fog, Matt Cutts maga is megerősítette, hogy a linkek továbbra is az egyik fő tényező a webhelyek rangsorolásában az elkövetkező években. Ez aligha meglepő, mert a Google létezésének kezdetétől kezdve a visszamutató linkek segítenek a TOP 10 helyezések megszerzésében.

Természetesen hivatkozások nélkül is látogatni fogják a webhelyed, de az igazság az, hogy akkor soha nem lesz lehetőséged versenyezni az iparágad tekintélyesebb webhelyeivel.

Ha komolyan gondolkodsz arról, hogyan lehet növelni a webhely szerves forgalmát, akkor tudnod kell, mely linkek segítik és melyek fenyegetik a weboldalad rangsorolását. Feltételezem, hogy már tudod, hogy nem mindegyik jó, és nem a hivatkozások száma a meghatározó a rangsorolás során.

A jó SEO eredmények elérése és az organikus forgalom hatékony javítása érdekében elemezni kell az összes linket, és össze kell őket hasonlítani a minőség szempontjából. Miután megtaláltad a legmegfelelőbbet, próbálj begyűjteni tőlük minél több linket.


Íme a jó visszamutató linkek jellemzői:

  • A link az iparág megfelelő weboldalán található.
  • A kontextuális linkek a legjobbak a keresőoptimalizáláshoz és a webhely forgalmának biztosításához.
  • A hosszú és részletes cikkben szereplő linkek nagyobb értéket képviselnek.
  • A webhelyre jutó organikus forgalom egy backlink a dofollow attribútummal .
  • A backlink-t a szöveg szerzője adta hozzá, és nem lett automatikusan létrehozva.
  • A visszatérő link egy tekintélyel rendelkező domainról és egy megbízható forrásból származik.


Próbáld meg végrehajtani a fenti elveket SEO stratégiádban.

 

2. Távolítsd el a rossz visszamutató linkeket.

Javíthatod helyzeted a Google-ban azzal, hogy megszabadulsz a rossz linkektől. Minél több rossz link van, annál nehezebb lesz növelni a webhely szerves forgalmát. A túl sok alacsony minőségű link akár büntetést is eredményezhet a Google-tól. Az első lépés elvégzése után készíts listát az összes rossz linkről.

Oké, már létrehoztál egy listát. Most a következő lépés, hogy készíts egy e-mailt, amelyben kéred a link eltávolítását, és küld el az összes webmesternek. Ne aggódj és ne legyen lelkiismeret furdalásod, ha nem tudod eltávolítani az összes rossz linket.

Miután ezeket a linkeket összegyűjtötted, hozz létre a visszautasítandó linkek listáját. Töltsd fel a listát a Google Webmester Eszközökbe.

 

3. Blogolj az iparág problémáiról.


Online vállalkozást működtetve minden bizonnyal sok kérdést feltesznek a potenciális vagy meglévő ügyfelek. A felhasználók kérdéseket tesznek fel és válaszokat várnak. Ahelyett, hogy az egyes kérdésekre e-mailben, röviden válaszolnál, jobb, ha írsz egy részletes cikket, amely a felhasználók aggodalmait és aggályait tárgyalja.

Miért?

Mivel az emberek általában ugyanazokat a kérdéseket írják be a Google keresőjébe. Nagyszerű lesz, ha webhelyed elsőként jelenik meg erre a kulcsszóra a keresési eredményekbe, és a cikked eloszlatja az internetes felhasználók minden kérdését és bizonytalanságát. Ez az egyik jobb módja annak, hogyan lehet növelni a weboldal forgalmát.

 

4. Vegyél részt aktívan az iparágad tiszteletreméltó helyein.


Webhelyed népszerűsítésének egyik legérdekesebb módja az, ha aktívan részt veszel a piacodon népszerű webhelyek életében. Ilyen módon felhasználókat szerezhetsz egy meglévő közösségből. Ennek köszönhetően növelheted a webhelyed szerves forgalmát, és így javíthatod a Google keresőjében a pozíciódat.

Vigyázat! Ne feledd, hogy az alacsony minőségű blogok negatív hatással lehetnek a webhelyedre. Ezért nagyon szelektívnek kell lenned, amikor kiválasztod a webhelyeket a megosztásnál. A blogolás hatékony elindításáról ebben a bejegyzésben olvashatsz bővebben.

 

5. Vizsgáld meg a kulcsszavakat, és készítsd el azok listáját.


A kulcsszókutatás nagyon fontos folyamat a pozicionálásban és a keresőmotor optimalizálásában. Az ilyen kutatás pontosan megmutatja, hogy milyen kifejezésekre keresnek a felhasználók a keresőkben problémáik megoldása érdekében. Amikor új blogbejegyzést írsz, érdemes ellenőrizni a legnépszerűbb kulcsszavakat.

Legyél óvatos, nehogy megszállottá válj a kulcsszavak mindenhová történő beszúrásával. Néha hosszúfarok kulcsszavak sokkal értékesebbek, és nekik köszönhetően sokkal könnyebben juthatunk weboldalunkkal egy előnyösebb pozícióba.

A megfelelő kulcsszavak kiválasztásának legjobb módja a Kulcsszótervező.

 

6. Optimalizáld a weboldal metaadatait és tartalmát.


A Google az első dolga,, amikor a webhelyed megvizsgálja, a metaadatok és a kulcsszavak jelenléte a tartalom első bekezdésében. Ha a metaadatok információkat tartalmaznak a felhasználói lekérdezésekről, akkor a webhely valószínűleg magasabb rangú a keresőmotorban.


Néhány dolog, amelyet optimalizálhatsz a webhely szerves forgalmának növelése érdekében:

  1. Optimalizáld az aloldal címeit, leírásait és kulcsszavait.
  2. Optimalizáld a használt fényképek vagy grafikák nevét, és csatold hozzájuk az ALT attribútumot.
  3. Add hozzá a legfontosabb kulcsszavakat az első bekezdéshez, de kerüld el az erőltetett kitöltést.

 

7. Készíts hosszú és kvalitatív szövegeket.


Feltételezem, hogy már több százszor hallottad, hogy a “tartalom király”. Ez részben igaz is. A kiváló minőségű cikkek természetesen vonzzák az internetes felhasználókat, visszajelzéseket hoznak létre.

A probléma az, hogy a jó tartalom már nem elegendő. A címsoroknak egyedinek és sokkal jobbnak kell lennie, mint a versenytársak cikkei. Ne írj haszontalan cikkeket, csak azért hogy valami új tartalmat közölj. Ehelyett összpontosíts a minőségre és arra, hogyan kell kitűnni a tömegből. A verseny napról napra növekszik, cikkeid és bejegyzéseid minősége jelzi a sikert vagy kudarcot.

 

8. Optimalizáld a belső link rendszert.


A webhely forgalmának legegyszerűbb módja a cikkekhez, aloldalakhoz vagy termékekhez való belső linkelés rendszere. A megfelelő bejegyzések összekapcsolásával olyan linkek hálózatát hozhatod létre, amely segít az olvasóknak elmélyedni a blogodban, és hosszabb ideig ott tartja a felhasználókat.

 

9. Ösztönözd a felhasználókat, hogy kapcsolódjanak webhelyedhez.


Mint a cikk elején említettem, a természetes linkek elősegítik a webhelyed számára az organikus forgalom elérését és a keresőoptimalizálás javítását. Javasolhatsz az olvasóknak egy linket a bejegyzésedhez vagy a webhelyedhez, egy kis widget segítségével a weboldal alján vagy oldalán. Csakúgy, mint a közösségi médiában való megosztás gombjai, az ilyen beépített widget növelheti annak lehetőségét, hogy még több linket kapj.

Vigyázat! Ne tedd fel a kérdést senkinek közvetlenül, hogy összekapcsolja-e az Ő webhelyét a Te webhelyeddel. A cél az, hogy ösztönözd ezt, és ne erőltesd.

 

10. Kísérd figyelemmel a pozicionálás előrehaladását és a bejövő linkeket.


A rangsorolás optimalizálása és a linkek ellenőrzése olyan folyamat, amely soha nem ér véget. Nem számít, hogy jelenleg mekkora webhely forgalommal rendelkezel a keresőkből. Soha ne hagyd figyelmen kívül a keresőoptimalizálás folyamatosságának szükségességét. Az organikus rangsorolás és pozícionálás hétről hétre javulni fog. Az folyamatos elemzés megmutatja, hogy mi működik jól és mi az ami nem. Az idő múlásával webhelyed egyre több visszamutató linket kap, és mindegyiknek meg kell vizsgálni a minőségét. Próbáld meg minden hónapban elemezni az összes linket, és ellenőrizd, melyik jó, és melyiket kell eldobni.

 


Hogyan lehet növelni a weboldal szerves forgalmát? – összefoglaló


Ezek voltak a legfontosabb dolgok, amelyeket magadnak kell megtenned az organikus weboldal forgalom növelése érdekében.

Sok sikert a munkához.

Share This