10 Webáruház keresőoptimalizálás stratégia
A keresőoptimalizálás, (angolul Search Engine Optimization, rövidítve SEO) a keresőmotorokban és főként a Google-ban történő optimalizálást jelenti. Ha javítjuk egy webáruház keresőoptimalizálását, azzal javítjuk a pozícióját az egyes kulcsszavakra történő...
10 alapvető konverziós mutató, melyeket ismernünk és használnunk kell!
Az indítás pillanatában, egy marketing kampány sikeressége még kiszámíthatatlan és bizonytalan. A konverziós mutatók elemzésével győződhetünk meg arról, hogy marketing- vagy hirdetési kampányaink sikeresek. Ahhoz, hogy az előre nem várt meglepetéseket el tudjuk...
Hogyan lehet növelni a weboldal szerves forgalmát?
Ma azt vizsgáljuk meg, hogyan lehet növelni a weboldal szerves forgalmát? A bejegyzések (organikus megjelenésének) szerves forgalmának növelése néha nehéz feladat, de ha a megfelelő technikákat használod a webhelyek pozicionálásához, a kemény munka többszörösen...
A legjobb ingyenes WordPress sablonok – 2021
Ebben a blog posztban azokat ingyenes Wordpress sablonokat fogjuk megvizsgálni, amit 2020-ban a felhasználók a legjobbnak ítéltek. Az ingyenesen elérhető sablonok használata sokak számára kockázatos döntésnek tűnhet. Ez érthető. A prémium témák általában...
4 intő jel, hogy a weboldal elavult és megérett már a felújításra
Mai témánk az elavult weboldal felújítás. „Állítsa be és felejtse el” kifejezés sok mindenre vonatkozhat, de nem a Te weboldaladra. Vállalkozásod online kiterjesztéseként a weboldalad gyakran az első benyomás, amelyen keresztül a potenciális ügyfelekkel...
16 alapvető marketing stratégia, az értékesítés növelése érdekében.
A blogunk elkészítése előtt el kell készítenünk az összes telepítést, konfigurálást és beállítást. De ha elkészítettünk egy blogot, ahol az alapvető bővítmények telepítve vannak és az összes beállítást megfelelően elvégeztük, elkerülhetetlenül felmerül bennünk...
6 ok, hogy miért válaszd a WordPress-t
Manapság ha egy blogot, weboldalt, vagy akár egy webáruházat szeretnél készíteni, jó esélyed van arra, hogy ehhez tökéletes választás lesz a WordPress. A WordPress egy olyan tartalomkezelő rendszer (CMS), amely jelenleg a piacon a legnépszerűbb ilyen...
Kulcsszavak kiválasztása a weboldaladhoz – 5 ingyenes eszköz
Ebben a cikkünkben a keresőoptimalizálás első lépése, a kulcsszavak kiválasztása lesz a témánk. A releváns kulcsszavak használata, egy magas pozícióban elhelyezkedő webhely egyik legfontosabb tényezője a Google keresőben. A felhasználók milliárdjai naponta...
Közösségi média marketing stratégia – 6 eleme
Ma a Közösségi média marketing stratégia témakörét vizsgáljuk meg. Van Facebook vagy instagram fiókod? Nekünk is van! Manapság ritka, ha valaki nem aktív valamelyik közösségi portálon. A többség ezeken a portálokon osztja meg az életét és lép kapcsolatba...
10 lépéses – Marketing terv készítés
Ebben a mai cikkünkben, a marketing terv készítés lesz a témánk. Azok számára, akik online vállalkozást szeretnének indítani, frusztráló lehet a tanácstalanság, hogy nem tudják milyen lépéseket kell megtenni a sikeres induláshoz és a mielőbbi bevételszerzés...
Versenytárs elemzés lépései – Hogyan lehet sikeresen elvégezni?
Az üzleti vállalkozás indításakor az egyik első teendő a piac elemzése, és ezen belül a versenytárs elemzés. Fontos tudni, hogy kik a versenytársaink és, hogy mit csinálnak jól vagy rosszul az adott piacon. Ezeknek az ismereteknek a későbbiekben hasznát veszed...
Weboldal látogatottság növelés
Van egy gyönyörű weboldalad, amely több mint pozitív felhasználói élményt biztosít, de ennek ellenére messze elmarad az elvárásoktól a honlapodra érkező látogatások száma? A webes forgalom megszerzése számos weboldal rendszeres problémája, ha ilyen helyzetben...
Kulcsszó kutatás – 7 ingyenes eszköz
A tartalomkészítés kulcsszó kutatás nélkül, olyan mint célba lőni vaksötétben. Oktalan és hiábavaló próbálkozás! Mégis világszerte a weboldalak közel 80%-ának az egyik legjelentősebb problémája Az internetes felhasználók közel 90%-a választja a keresőket, hogy...
A 9 leggyakoribb keresőoptimalizálási hiba
Az élet minden területén előfordul, hogy hibázunk. Általában tanulhatunk belőlük valamit, amit sikeresen felhasználhatunk a későbbiekben. A keresőoptimalizálás terén azonban jobb, ha elkerüljük hogy hibázzunk, mert a keresőoptimalizálási hiba csökkentheti az...
Keresőoptimalizálás fő mérőszámai – 9 mutató
Ebben a bejegyzésben "a keresőoptimalizálás fő mérőszámai" lesz a témánk. A keresőoptimalizálás több lépésből álló, összetett folyamat. Számos tényező befolyásolja a sikerességét, és számos SEO mutató mérhető ezen tényezők nyomon követése érdekében. A legtöbb...
17 hatékony e-mail marketing tipp
A blogod mellett, az e-mail lista a másik fontos eszköz, amit az online üzleti vállalkozásod sikere érdekében használnod kell. Ha egy ideje e-maileket írsz, akkor már tudod, milyen nehéz ösztönözni az embereket, hogy megnyissák, elolvassák és kattintsanak az...
Hogyan csökkenthető, a blog visszafordulási arány
A visszafordulási arány megmutatja, hogy a felhasználók hány százaléka hagyja el a weboldalt, anélkül, hogy bármiféle további interakcióba kezdene. Azaz a weboldalra való belépés után a felhasználó nem lép át egy másik aloldalra, hanem elhagyja a weboldalt. ...
Linkszerzés a weboldalra – 5 tipp
A linkszerzés az egyik legfontosabb feladatunk, ha szeretnénk, hogy weboldalunk megjelenjen a Google keresőben a számunkra fontos kifejezésekre. Hol kaphatunk linkeket weboldalunkra? Ezt a bejegyzés elolvasása során megtudhatod. A keresőoptimalizálás nem csupán...