Mit tegyünk, ha a pozícióink esnek a Google keresőben?
Ma ismét a keresőoptimalizálásról beszélünk, pontosabban arról, hogy mit kell tennünk, amikor a pozícióink esnek a Google keresőben. A visszaesésnek számos oka lehet. Úgy döntöttem, hogy összegyűjtöm a leggyakrabban előforduló helyzeteket, amit négy részre osztottam....
Keresőoptimalizálási folyamat rendszeres javítása
Keresőoptimalizálási folyamat javítása során egyre nagyobb forgalmat irányítunk a weboldaladra az organikus keresések segítségével. Biztosítjuk, hogy a Google kereső megtalálja a weboldalad, és az a lehető legjobb pozíciókban jelenjen meg a számodra fontos...
Hatékony YouTube marketing stratégia készítés – 15 tipp
1. Hozz létre egy YouTube csatornát az üzleti vállalkozásod számára A YouTube marketing stratégia első lépése, hogy mielőtt bármit megtennél, nyiss meg egy márkafiókot a Google-on . Amikor a YouTube-csatornát egy szokásos Google-fiókkal hozzuk létre, csak egy személy...
Hogyan használható a Pinterest üzleti célokra
Nem tudod, mi a Pinterest? Szeretnéd megtudni, hogyan működik ez a weboldal, és hogyan használhatod az általa kínált lehetőségeket üzleti célokra? Ha igen, akkor a megfelelő helyen vagy. Készítettünk egy teljes útmutatót a Pinterestről a számodra, tele hasznos...
Mi a különbség a drótváz, a mockup és a prototípus között?
A drótváz, mockup és prototípus, a weboldal készítés során sokszor használt kifejezések. Gyakran használják őket egymás szinonimájaként, és valóban meglehetősen zavaros, hogy melyiknek mi a szerepe, mikor használjuk őket és mit jelentenek. Ebben a cikkben...
Hogyan lehet megelőzni a nagyobb cégeket a Google keresőben? – 10 tipp
Sok kis, helyi vállalkozó azon gondolkodik, hogyan lehet megelőzni a nagyobb cégeket a Google keresőben. Sokan azt gondolják, hogy ez lehetetlen, és még csak nem is próbálnak harcolni. Valóban ez a helyzet? Nos, az a tény , hogy jelenleg egy nálunk kissé...
A weboldal készítés célja
A cél nélkül létrehozott weboldal haszontalan. A weboldal készítés célja során a célokat világosan meg kell határoznunk. Hogyan kell választanunk megfelelő célt egy weboldalhoz? Mielőtt döntenél a weboldalad elkészítéséről, határozz meg, egy egyértelmű célt...
Hogyan lehet gyorsan javítani a weboldal keresőoptimalizálását
Ha azon gondolkodsz, hogyan lehet gyorsan javítani weboldalak pozícióját a Google keresőjében, mert van egy WordPress-alapú weboldalad. Ha neked is problémát jelent a weboldal keresőoptimalizálás javítás, és nem rendelkezel alaposabb ismeretekkel ezen a...
Hogyan lehet gyorsan indexelni egy új webhelyet a Google-on?
Kezdő vállalkozó vagy, és egy nagyszerű termékkel vagy szolgáltatással rendelkezel? Tehát mindenképpen szeretnél egy új weboldalt elindítani, hogy profitot szerezz, és meghódítsd az egész világot. Csak annyit kell tenned, hogy elkészíted a weboldalad, és minden...
Milyen gyakran frissítsük a weboldalunkat?
A weboldal frissítése olyan feladat, amelyet mi is gyakran vállalunk ügyfeleink különféle típusú webhelyein. Az okok, melyek miatt ez a fajta szolgáltatást megrendelik töllünk, a legkülönfélébbek lehetnek. Lehet a növekvő versenytársaktól kezdve az weboldal...
Miért jó, ha közzéteszel lista formátumú bejegyzéseket?
A lista bejegyzések lehetnek az egyik legjobb formátum a blogodba történő íráshoz. Tudunk 16 okot, hogy elkezd őke. Ebben a cikkben a lista formátumú bejegyzések használatáról olvashatsz. Ha szoktál weboldalakat böngészni, akkor valószínűleg találkoztál már ilyen...
Hogyan készíthetsz weboldaladra SEO-barát tartalmat?
A keresőmotorok algoritmusai egyre inkább modellezni tudják a viselkedésünket. Mindent megtesznek, hogy a tartalom amit megjelenítenek a legjobban megfeleljen az emberi elvárásoknak. Ezért egy hatékony weboldalt optimalizálni kell mind a látogatók, mind a...
Hogyan hirdetheted vállalkozásod az interneten?
Lehet, hogy vállalkozásod jelen pillanatban rendkívül sikeres, de ha nem tudod, hogyan hirdetheted vállalkozásod az interneten, sajnos nem fogsz nagy sikereket elérni. Valójában nincs más olyan platform, amely oly sok lehetőséget kínálna vállalkozásod...
Célcsoport meghatározás. Tudod, hogy ki az ideális vevőd?
Hogyan lehet meghatározni a célközönséget és növelni az online értékesítést? Mi lehet fontosabb, mint a webhelyed forgalma és hogy konvertáljon? Az, hogy megtaláld a megfelelő embereket, azaz a célcsoportot, akik érdeklődnek a szolgáltatásod vagy termékeid iránt, mert...
Szeretnéd tudni, miért nem olvassa el senki sem a blogod, és mit kell tenned, hogy ez örökre megváltozzon?
A blogolás egyik legnehezebb része, (különösen a kezdetekkor, amikor indul az oldalunk) a látogatók megszerzése, akik olvasni fogják és megjegyzéseket fűznek majd hozzászólásaidhoz. Sajnos általában néhány hónap múlva szörnyű következtetésre jutunk, és azt...
8 tipp a Facebookon történő értékesítés növeléséhez
A Facebookon történő növekvő eladások rendkívül előnyösek lehetnek, és a várakozásainkon túlmutató megtérülést eredményezhetnek. De ehhez tudnunk kell, mit kell csinálnunk. A mai posztunkban nyolc hasznos tippet osztunk meg veled, amelyekkel hatékonyabbá...
Milyen előnyei vannak versenytársaink megfigyelésének az interneten?
Ma arról beszélünk, hogy milyen előnyei vannak versenytársaink megfigyelésének az interneten. Minden nap böngésszük az internetet. Több tucat vagy akár több száz különböző webhelyet látogatunk meg. Egy vállalkozás tulajdonosaként ezt azért is célszerű...
Hogyan írhatsz hetente, akár több cikket is a blogodba
Ma azt mutatom meg, hogyan írhatsz hetente, akár több cikket is a blogodba Az online térben biztosan szembesültél már Te is a publikál tartalom hatalmas mennyiségével és az ezt eredményező kemény versennyel. Ilyen körülmények között rendkívül fontos, hogy minden héten...