Az indítás pillanatában, egy marketing kampány sikeressége még kiszámíthatatlan és bizonytalan. A konverziós mutatók elemzésével győződhetünk meg arról, hogy marketing- vagy hirdetési kampányaink sikeresek. Ahhoz, hogy az előre nem várt meglepetéseket el tudjuk...
Analitikával kapcsolatos cikkeket találhatsz ebben a kategóriában.
Versenytárs elemzés lépései – Hogyan lehet sikeresen elvégezni?
Az üzleti vállalkozás indításakor az egyik első teendő a piac elemzése, és ezen belül a versenytárs elemzés. Fontos tudni, hogy kik a versenytársaink és, hogy mit csinálnak jól vagy rosszul az adott piacon. Ezeknek az ismereteknek a későbbiekben hasznát veszed...
Milyen előnyei vannak versenytársaink megfigyelésének az interneten?
Ma arról beszélünk, hogy milyen előnyei vannak versenytársaink megfigyelésének az interneten. Minden nap böngésszük az internetet. Több tucat vagy akár több száz különböző webhelyet látogatunk meg. Egy vállalkozás tulajdonosaként ezt azért is célszerű...
Weboldal betöltési sebesség mérés a GTmetrix segítségével
Folytatjuk a cikksorozatot. Mérd meg meg a weboldalad betöltési sebességet. Az első cikkben elmagyarázzuk, hogyan kell mérni a weboldalad betöltési sebességét a Pingdom segítségével, és most megtanuljuk ezt megtenni a GTmetrix segítségével. GTmetrix Ez az...
Mérd a weboldal betöltési sebességét a Pingdom segítségével
Az egyik szempont, amely a felhasználókat leginkább elriaszthatja, és amely befolyásolhatja webhelyed SEO elhelyezkedését, a betöltési sebesség. Számos tényező befolyásolja a beltöltési sebességet, például a képméret, a szerver kérések, a szükséges...
Hogyan mérd a weboldal teljesítményét?
Ma a weboldal teljesítmény mérés lesz a témánk!A szlogent, hogy minden cégnek rendelkeznie kell egy weboldallal, valószínűleg már Te is hallottad.Azonban pusztán az a tény, hogy a cégnek van honlapja, nem elegendő a sikerhez.A weboldalnak ügyfeleket kell...
Mérhető célok, az üzleti weboldaladra
Sikeres a webhelyed? Igen? Nem? Talán? Honnan tudod? Egyáltalán vizsgáltad már ezt a kérdést? Vállalkozásod irányításához olyan mérhető célok szükségesek, az üzleti weboldaladra, melyek segítségével megalapozott üzleti döntéseket hozhatsz. Válassz egy...