Oldal kiválasztása
Hogyan hírdetheted a vállalkozásod az interneten

 

Lehet, hogy vállalkozásod jelen pillanatban rendkívül sikeres, de ha nem tudod, hogyan hirdetheted vállalkozásod az interneten, sajnos nem fogsz nagy sikereket elérni. Valójában nincs más olyan platform, amely oly sok lehetőséget kínálna vállalkozásod népszerűsítésére, mint az internet.

Időnként nem kell semmit költened annak érdekében, hogy megmutasd magad a világnak, és értékes ügyfeleket szerezz.


Ha jobban belegondolsz, akkor egy kezdő vállalkozás számára az Internet az egyetlen esélye, hogy létrejöjjön.


Miért?


Melyik új vállalkozásnak van többszázezres vagy akár milliós költségvetése a TV-reklámokra, vagy akár egy közösségi média költségvetésre?


Ha nem tudják, hogy létezel és hogy milyen megoldásod van az ő problémájukra, akkor hogyan tudnának vásárolni tőled?


Ezért ma megmutatok neked 7 módszert, hogyan hirdetheted vállalkozásod az interneten.

 

Hogyan hirdetheted vállalkozásod az interneten? – 7 ötlet


1. Fókuszálj a blog és a tartalom marketing területére.


A Google szerint a webhelyed tartalma az egyik legfontosabb helymeghatározási tényező az erős domainekből származó linkek mellett.


Bár a linkeket nehéz beszerezni az értékes webhelyekről, a vállalati weboldal tartalmának írása nem lehet nehéz olyan személynek, aki ismeri az adott piacot.


Ha értékes blogbejegyzéseket, termék- és kategórialeírásokat hoz létre, akkor biztos lehet abban, hogy a Google-ben ki fogsz emelkedni a keresési eredményekben a magas pozícióddal, és ez közvetlenül a webhelyedet meglátogató felhasználók számához fog igazodni.


Most csak egy kérdés van.

Hogyan lehet olyan értékes tartalmat létrehozni, amely megfelel mind a keresőmotornak, mind a felhasználóknak?


Íme néhány útmutató, amelyek segíthetnek:

  • Hogyan lehet írni egy profi blogbejegyzést?
  • Hogyan írhat olyan bejegyzést, amely konvertálja?
  • SEO copywriting

 

 

2. Ne állj meg csak a weboldalon.


Egy weboldal önmagában nem elegendő, és más csatornákat kell keresned, amelyek révén hirdetheted a vállalkozásod.


Természetesen itt a közösségi médiára gondolok.


A közösségi médiának köszönhetően percek alatt elérheted az egész világon az embereket.


Ha viszonylag fiatal a közönség, érdemes kipróbálni.


Ha hirdetni szeretnéd vállalkozásod a közösségi médiában, akkor aktívnak kell lenned:

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter


Ez a három média összefogja az internethasználók többségét. Tehát hogyan hirdetheted a vállalkozásod az interneten a közösségi média segítségével?


Íme néhány útmutató, amely segít megtanulni az alapokat:

  • Hogyan működtethetem a cég profilját a Facebookon?
  • Hogyan lehet létrehozni egy népszerű Facebook rajongói oldalt?
  • Mit kell közzétenni a közösségi médiában?
  • Hogyan használhatom Instagram a blogod népszerűsítéséhez?
  • Hogyan lehet hatékonyan írni a Twitteren?

 

3. Próbáld ki a Google AdWords alkalmazást.


A legelején érdemes kipróbálni a Google Ads (AdWords) alkalmazást.


Készíts egyszeri kampányt, és ellenőrizd, hogy fizetős keresési eredményekkel elérheted-e az ügyfeleid.


Miért csak egyszer?


Kezdőként nem igazán ismered a Google AdWords szolgáltatást, és nem érdemes az üzleti vállalkozásod hírdetésére az összes pénzt elkölteni ebben a szolgáltatásba, és valószínűleg ez még akkor is megtörténik, ha reklámkampány létrehozását kiszervezed egy külső ügynökségnek.

Kampány létrehozásával további 15000 Ft is megszerezhetsz a Google AdWords-be fordításra.


Egy ilyen első hirdetési kampány sok értékes információval szolgálhat arról, hogy a felhasználók mit keresnek az interneten, és ami a legfontosabb – milyen gyakran.


Azt is megtudod, ha a kulcsfontosságú mondatokra alacsony verseny vagy ha magas.


Hogyan hirdetheti vállalkozását online a Google AdWords segítségével?


További információ itt található:

  • Az AdWords termékkampány online áruház-hirdetésként
  • AdWords ajánlattételi stratégiák – kampányoptimalizálás
  • Miért nem hatékony az AdWords kampányom?
  • Mennyit költ az AdWordsre?

 

4. Tudj meg minél többet a közönségről.


Amikor vállalkozásodon gondolkodtál, minden bizonnyal arra is gondoltál, hogy ki az úgynevezett ideális ügyfél, igaz?


Valószínűleg néhány percet eltöltöttél ezzel.


A közönség minél pontosabb azonosítása az üzleti vállalkozások egyik legfontosabb feladata, és ezt helyesen kell tenned.


Hogyan kell csinálni?


Már írtam néhány bejegyzést erről, amelyeket itt olvashatsz:

  • Hogyan lehet meghatározni a célközönséget és növelni az online értékesítést?
  • Célközönség a reklámban, mint a növekvő profit formájában
  • Hogyan lehet elérni a megfelelő célcsoportot? – 5 generációs ügyfél

 

5. Népszerűsítsd vállalkozásod az e-mail láblécén keresztül.


Gondolj bele – hány e-mailt küldesz egy nap alatt? Körülbelül 10, 20 vagy talán még több?


Rosszul tennéd, ha nem használnád ki a potenciáljukat. Ezért hozz létre vonzó láblécet, amelyet minden újonnan elküldött üzenetnek aláírsz.


Nem kell, hogy mindig ugyanaz legyen. Ha egy adott időpontban bármilyen promóciót, versenyt kínálsz, vagy akár rendezvényt is szervezel, érdemes erről írni.


Ne felejtsük el a linkeket, amelyek megkönnyítik a weboldal megnyitását vagy a telefonok egyetlen kattintással történő kiválasztását.


Nem tudod, hogy néz ki a lábléc?


Nézzd meg, hogy néz ki a professzionális e-mail aláírás.

 

6. Add hozzá céged a Google Maps-hez.


Már valószínűleg észrevetted, a Google személyre szabott keresési eredményeket mutat, amelyek elsősorban a tartózkodási helyektől függnek.

Röviden: egy Győri ügyfélnek teljesen más oldala van a top 10-ben, mint egy Makói ügyfélnek. Annak ellenére, hogy egy időben írják be a keresőmotorba, például az “étterem” kulcsszót.


Ugyanez vonatkozik a Google Maps eredményeire, ami természetesen logikusabb, mint a szokásos szöveges eredmények megtekintése, mert ki szeretné látni Győr éttermeit, ha Makón szeretne enni?


Ezért manapság kötelező a webhely felvétele a Google Térképbe.


Ha még nem tetted meg, hozz létre egy Google Cégem-fiókot, és kövesd az összes lépést.


Íme az útmutatók, amelyek sokat segíthetnek:


Hogyan lehetne javítani a Google Maps pozícióját?
Google Maps marketing – optimalizálás

 

7. A szolgáltatások és a termékek bemutatásához használd a YouTube-ot.


Kezdjük néhány ténnyel.


A YouTube-nak több mint egy milliárd aktív felhasználója van, ami az összes internetezőnek az egyharmada. A piac hatalmas, és érdemes használnod.


Mit csinálsz, ha először csinálsz valami bonyolult dolgot? Megnyitod a YouTube-ot, és megnézel pár útmutatót.


Mit csinálsz, ha új telefont, TV-t vagy számítógépet keresel? Újra megnyitod a YouTube-ot, és megnézed véleményeket, összehasonlításokat stb.


Valószínűleg már tudod, hogymit szeretnék ezzel mondani.


Időnként elegendő egy jó útmutató videó formájában a YouTube-on, és a vállalkozás tucatnyi új és értékes ügyfelet szerezhet.


Hogyan hirdetheted a vállalkozásodat az interneten? – a módszerek összefoglalása


A vállalkozás internetes hirdetésének fenti 7 módja csupán egy csepp a lehetőségek tengerében.


A legfontosabb az, hogy kipróbáljuk és teszteljük a különböző megoldásokat, mivel az egyik módszer alkalmas egy online ügyvédi irodát működtető személy számára (például ügyfelek fogadása a Messenger segítségével a Facebookon), a másik pedig azoknak, akik szaunákat árusítanak (például a tartalommarketingre és az ügyfelek oktatására összpontosítanak).


Ismered a vállalkozás gyors és egyszerű online reklámozásának más módjait is?


Oszd meg velünk a megjegyzés szakaszban.

Share This