Tippek egy hatékony vállalati bloghoz

A blogodban közzétett érdekes és értékes tartalom támogatni fogja a webhelyed pozícióját, a google keresőben, így növelve az olvasóid számát. Vállalati blog létrehozása során, azonban nem csak a tartalom kereső optimalizálására kell összpontosítani.

Tiszteld meg figyelmeddel olvasókat. Érdeklődj problémáikról és segíts nekik megoldani azokat. Oktasd és inspiráld őket, és cserébe ők is figyelmet fordítanak webhelyedre.

Tehát milyen a teendőink vannak egy vállalati blog sikeres futtatása során?

 

Ha blogot futtatsz a tartalom mindennek az alapja

Ha még nem tudod, hogy a tartalom király, olvasd el korábbi bejegyzésünket, amely elmagyarázza, miért lett a tartalom király.

Ügyelj, hogy emlékezz arra: Nem fogsz olvasókat szerezni, ha a közzétett tartalom, rossz minőségű a blogodon!

Ez egy olyan alapvető dolog, amelyet sosem szabad elfelejteni.

Tehát, mielőtt elvárod, hogy az ügyfelid az ajánlati oldaladra menjenek és megvásárolják a termékeket, szolgáltatásokat, értékes tartalmat kell biztosítani a számukra.

Ezzel fogod ösztönözni őket, hogy maradjanak a webhelyeden  és ismerjék meg  az ajánlatodat .

Mekkora legyen a blogbejegyzések hossza? Erre a kérdésre nincs egyetlen helyes válasz. Itt tippeket találsz arról, hogy milyen tartalomhosszt kell választani.

 

De a tartalom nem minden

Ahogy előzőekben olvashattad, a tartalom mindennek az alapja, de a tartalom nem minden.

Igaz ez még abban az esetben is , ha létre hoztál egy szuper érdekes vagy oktató jellegű hozzászólást, amelyet kiváló minőségű fényképekkel sokféleképp megoszthatsz, valószínű, hogy a közzétételét követő napon örök nyugovóra tér és eltűnik az internet mélységében.

A szabály az, hogy a bejegyzések a közzététel napján generálják a legtöbb forgalmat , másnap sokkal kevesebb oldalmegtekintés érnek el.

Kis idő eltelte után nem számíthatunk egyértelmű érdeklődésre a posztunk iránt.

Hacsak nem gondoskodunk annak hatékony promóciójáról és terjesztéséről.

 

Oszd meg a linket a közösségi médiában

Az első lépés egy blogbejegyzés közzététele.

Rutin tevékenysége az olvasók tájékoztatása egy új üzenetről. Add meg a linket a közönség által preferált közösségi médián keresztül.

Ez a művelet sajnos csak ideiglenesen növeli a blogod forgalmát, mert az átlagos üzenet, például a Facebookon, csak kb. 3 órát él.

Ha  szeretnéd megtudni, hogyan lehet a Facebook rajongói oldalad hatékonyabban futtatni, olvasd el a bejegyzésünket.

 

Készíts örökzöld tartalmat

Örökzöld tartalom “halhatatlan tartalom”.

Egy mindig aktuális és hasznos blogposzt, amihez  jól visszatérni.

Ilyen tartalmak lesznek az értékes tudásanyagaid az olvasók számára az őket leginkább érdeklő témában.

Ennek köszönhetően a webhelyed erőssége növekszik, egyre nagyobb rangot szerez.

Ne felejtsd el ezeket a cikkeket időről időre reklámozni a közösségi médiában.

Az időtlen tartalmakról többet megtudhatsz cikkünkből. Hogyan készíts örökzöld tartalmat oldaladra?

 

Összefoglalva

Ma 4 tippet mutattunk be, amelyek hatékonyságukkal javítják üzleti blogod forgalmát.

Természetesen a segítségünket is igénybe veheted. Örülünk, hogy sikeresen foglalkoztunk blogoddal.

Ellenőrizd ajánlatunkat még ma !