Ma a weboldal teljesítmény mérés lesz a témánk!A szlogent, hogy minden cégnek rendelkeznie kell egy weboldallal, valószínűleg már Te is hallottad.Azonban pusztán az a tény, hogy a cégnek van honlapja, nem elegendő a sikerhez.A weboldalnak ügyfeleket kell generálnia,...
Sikeres a webhelyed? Igen? Nem? Talán? Honnan tudod? Egyáltalán vizsgáltad már ezt a kérdést? Vállalkozásod irányításához olyan mérhető célok szükségesek, az üzleti weboldaladra, melyek segítségével megalapozott üzleti döntéseket hozhatsz. Válassz egy mérhető célt,...
Sok blogger kíváncsi és szeretné tudni, hogy látogatószerzés kapcsán, milyen források állnak rendelkezésére. Ez nem meglepő, hiszen mindenki szeretné, a lehetőségeihez mérten, bővíteni saját webhelyének ismertségét.A probléma csak annyi, hogy erre nincs egy tökéletes...
A blogodban közzétett érdekes és értékes tartalom támogatni fogja a webhelyed pozícióját, a google keresőben, így növelve az olvasóid számát. Vállalati blog létrehozása során, azonban nem csak a tartalom kereső optimalizálására kell összpontosítani. Tiszteld meg...
Az örökzöld tartalom minden tartalmi stratégia kulcseleme. A tartalom folyamatosan növeli a forgalmat, a részvételt és a linkeket a webhelyedre. Ebben a bejegyzésben megnézzük: Mi az örökzöld tartalom? Az örökzöld tartalom előnyei Hogyan lehet jó példákat...
Ebben a cikkben arról beszélünk hogyan tudod a tartalomírás feladatát a legegyszerűbben megvalósítani. A kutatások azt bizonyítják, hogy a weboldalak tartalmát a legtöbben szkennelik, nem pedig olvassák. A weboldalra kattintók fele nem görget a képernyőn, és így nem...