A tartalomkészítés kulcsszó kutatás nélkül, olyan mint célba lőni vaksötétben. Oktalan és hiábavaló próbálkozás! Mégis világszerte a weboldalak közel 80%-ának az egyik legjelentősebb problémája Az internetes felhasználók közel 90%-a választja a keresőket, hogy...
Az élet minden területén előfordul, hogy hibázunk. Általában tanulhatunk belőlük valamit, amit sikeresen felhasználhatunk a későbbiekben. A keresőoptimalizálás terén azonban jobb, ha elkerüljük hogy hibázzunk, mert a keresőoptimalizálási hiba csökkentheti az...
Ebben a bejegyzésben „a keresőoptimalizálás fő mérőszámai” lesz a témánk. A keresőoptimalizálás több lépésből álló, összetett folyamat. Számos tényező befolyásolja a sikerességét, és számos SEO mutató mérhető ezen tényezők nyomon követése érdekében....
A blogod mellett, az e-mail lista a másik fontos eszköz, amit az online üzleti vállalkozásod sikere érdekében használnod kell. Ha egy ideje e-maileket írsz, akkor már tudod, milyen nehéz ösztönözni az embereket, hogy megnyissák, elolvassák és kattintsanak az...
A visszafordulási arány megmutatja, hogy a felhasználók hány százaléka hagyja el a weboldalt, anélkül, hogy bármiféle további interakcióba kezdene. Azaz a weboldalra való belépés után a felhasználó nem lép át egy másik aloldalra, hanem elhagyja a weboldalt. ...
A linkszerzés az egyik legfontosabb feladatunk, ha szeretnénk, hogy weboldalunk megjelenjen a Google keresőben a számunkra fontos kifejezésekre. Hol kaphatunk linkeket weboldalunkra? Ezt a bejegyzés elolvasása során megtudhatod. A keresőoptimalizálás nem csupán...