Oldal kiválasztása

Hogyan lehet gyorsan indexelni egy új webhelyet a Google-on

 

Kezdő vállalkozó vagy, és egy nagyszerű termékkel vagy szolgáltatással rendelkezel? Tehát mindenképpen szeretnél egy új weboldalt elindítani, hogy profitot szerezz, és meghódítsd az egész világot.

Csak annyit kell tenned, hogy elkészíted a weboldalad, és minden szépen és rendben fog működni. Ah, elfelejtettem hozzátenni, hogy már biztosan hallottál a webhelyek rangsorolásáról.

Nos, hogy jó pozícióban jelenj meg a keresőkben, ahhoz az kell, hogy a lehető legnagyobb mértékben feltérképezze az új webhelyedet a Google.

Szóval hogyan csináld? Hogyan lehet gyorsan indexelni egy új webhelyet a Google-on?

Gyakran halljuk ezt a kérdést az ügyfelek részéről: Hogyan lehet azt elérni, hogy néhány hét alatt feltérképezzen egy új webhelyet a Google?


A tisztességtelenül eljáró optimalizáló cégek megpróbálnak elbűvölni, hogy akár hetek alatt is meg tudják csinálni!

A keresőoptimalizálás azonban teljesen más.

Nincs garancia arra, hogy egy webhely lesz az első Google-on a “white hat SEO” vagy a “black hat SEO” technikákat alkalmazva.

Manapság a Google előrébb rangsorolja a felhasználó-orientált oldalakat, azaz releváns és hasznos tartalommal kell weboldaladnak rendelkeznie.

A keresőoptimalizálás rangsorolási folyamata sokat változott, de biztosíthatlak, hogy továbbra is lehetséges ésszerű időn belül magas helyezést elérni.

A továbbiakban elmagyarázom, hogyan lehet ezt megtenni annak érdekében, hogy sikeresen indexelje új webhelyed a Google.

Válassz kulcsszavakat

Először határozd meg, mit akarsz elérni. Olyan nincs, hogy csak egy Google pozíciót.

Igyekezzünk elérni a lehető legmagasabb pozíciót egy adott kulcsszóra.

A webhelyed elkészítésekor el kellett döntened, hogy milyen kulcsszavakra kell megtalálniuk az ügyfeleknek az interneten.

Azt javaslom, hogy válassz néhány kulcsszót az úgynevezett  hosszú farok kulcsszavak közül. A  hosszú farok kulcsszavak 3 vagy háromnál több szóból állnak. Ez biztosítja a lekérdezés legmagasabb szintű relevanciáját.

Sok tanulmány szerint a hosszú keresések teszik ki a Google-on keresett információ 80% -át.

Miért?

Az oka ennek az, hogy ez nagyon fontos az új webhelyek számára. Ha azt akarod, hogy webhelyeden rövid kulcsszóval keressenek, akkor nincs esélyed az áttörésre, és főleg akkor nem, ha még csak egy hete tartózkodsz az interneten.

Vegyük például az “arany ékszerek” kifejezést. A kulcsszótervező szerint ez egy meglehetősen népszerű és versenyképes kifejezés. Valószínűleg azt gondolod, hogy amikor arany ékszereket vásárolnak az interneten, ilyen kifejezést írnak be.

Az igazság azonban más. Kutatások kimutatták, hogy sok weboldal több oldalmegtekintést és konverziót biztosít hosszabb lekérdezésekre, például “olcsó férfi arany ékszerek”.

Ez az, amit akarsz: növeld meg webhelyeden a megtekintések számát, és növeld a konverziók százalékát.

Ha a Google rangsorban szeretnél megjelenni, először meg kell határozni, hogy mely kulcsszavak visznek a webhelyedre. Ezután folytasd a taktikai módszerekkel, amelyeket ebben a cikkben ismertetünk.

 

Ellenőrizd, hogy webhelyed igazodik-e a keresőoptimalizálási trendekhez.

A magas rangsorolás a jó CMS-sel kezdődik, azaz egy tartalomkezelő rendszerrel. Azt javaslom, hogy új weboldalad a WordPress használatával hozd létre . Ennek az az oka, hogy ez a legnépszerűbb CMS a világon. Felhasználóbarát, remekül konfigurálható és nagy teljesítményű, kiváló alapot biztosít a jövőbeli pozicionáláshoz.

A WordPress azonban önmagában nem elegendő ahhoz, hogy webhelyed optimalizálni tudd a keresőmotorok számára. Ki kell választanod a megfelelő témát, amely meghatározza weboldalad megjelenését és működését.

 

Hogyan válasszuk ki a megfelelő témát?

Biztosan hallottál már az ingyenes WordPress témákról. Ne feled azonban, hogy sok webhely hasonlóan néz ki, és a te webhelyed nem fog kitűnni a már meglévő több ezer közül.

Válassz egy könnyű és gyors témát. Az oldal betöltésének sebessége kritikus rangsorolási tényező (emellett minden azt jelzi, hogy a 2020-as rangsorolás még nagyobb hangsúlyt fektet erre a tényre). Tehát válassz egy olyan témát, amely nincs túlterhelve az extrákkal. Itt található a leggyorsabb WordPress témák listája .

Miután kiválasztottál egy témát, ellenőrizd annak mobil verzióját. Csökkentsd a böngésződ ablakát, hogy láthasd, hogyan néz ki más képernyőkön.

Miután kiválasztottad, hogy miként fog kinézni az új weboldalad, azt javaslom, hogy tedd meg a következő lépést, azaz telepítsd a SEO bővítményt . Egy SEO plugin, mint például a Yoast, nem keresőoptimalizálja a weboldalad helyettet, azonban sokkal egyszerűbbé teszi az optimalizálás feladatát a számodra.

Véleményem szerint ez a három lépés, azaz a megfelelő CMS, a megfelelő felület és a SEO plugin, a jó keresőoptimalizálás alapvető lépései.

Természetesen segíthet a magas indexű új webhelynek a Google-on.

 

Ne hagyd, hogy egy webhely indexálódjon, amíg az 100% -ban készen nem áll.


Ehhez a webhelyén egy robots.txt fájlt használhat, amely megmondhatja a keresőmotoroknak, hogy nem engedik meg, hogy bejárják ezt a webhelyet. A “noindex” és a “nofollow” címkéket elhelyezheted a webhely fejlécébe.

A WordPress alkalmazásban ezt megteheted a webhely adatvédelmi beállításainak módosításával.

Amikor a weboldal készen áll, távolítsd el a “nofollow” és a “noindex” címkéket a robots.txt fájlból. Ennek hiányában webhelye nem lesz látható az interneten.

 

Rendszeresen tegyél közzé hosszú tartalmat

Itt kezdődik a valódi pozicionálás – hatékony tartalom létrehozásával . A leghatékonyabb módja annak, hogy webhelyed magasabbra juttasd, ha hosszú tartalmat hozol létre. Tedd meg ezt, mielőtt még egy új webhelyet indexelsz a Google-on.

Mindig azt javaslom, hogy hozz létre kiterjedt szöveget a weboldaladon. A “terjedelmes” pontos meghatározásáról már sokszor beszéltünk blogunkban. A Google azt javasolja, hogy az oldalon lévő szövegeknek legalább hatszáz szóbol kell állni, de tapasztalatom szerint tudom, hogy ez nem elég.

Ha van időd, próbálj meg legalább 1000 – 1500 szót írni. Ilyen tartalom írásakor észrevették, hogy a hosszabb, a témát kimerítő részek jobb pozícióban helyezkednek el a rövidebbekkel szemben.

 

A rangsor gyorsabb elérése érdekében:

  • hozz létre legalább 25 aloldalt webhelyeden
  • kulcsszavak használj a tartalomban
  • hozz létre olyan tartalmat, amely teljes mértékben megfelel az adott kulcsszónak
  • győződjön meg arról, hogy ezek az oldalak meghaladják a 1000 szót
  • rendszeresen tegyél közzé új tartalmat

Ha kellő energiát fektettsz a weboldalad tartalmával kapcsolatos munkába, a keresőmotorok magas pozícióval jutalmaznak majd téged ezért.

 

Hirdesd a tartalmat

Végül arra kell ösztönöznöd az internet-felhasználókat, hogy olvassák el a tartalmad.

A webhelyed soha nem lesz magasan rangsorolva, hacsak az internetes felhasználók meg nem ismerik és nem látogatják meg. Ez miért történik így? Ennek oka a látogatási statisztikák hatása a keresési rangsorra.

Ha új webhelyet akarunk indexelni a Google-ban, akkor az algoritmus ezt sok tényező alapján végzi el. Az egyik ilyen tényező az, hogy hány felhasználó kattint a webhelyedre a keresőmotorokból.

Az oldalon történő kattintások száma nem nagy titok, ehhez vannak eszközök, és az egyik ilyen például a Google Search Console . Röviden: minél többen kattintanak a webhelyedre a keresőmotorból, annál magasabb lesz az indexelése.

Mint láthatod, ez egy ördögi kör. A magas rangsor eléréséhez sok kattintással és látogatással kell rendelkezni. Ennek megszerzéséhez azonban magas pozícióban kell lenni.

Az aranyközép a promócióban rejlik . A tartalmat ne csupán publikáld és hátradölve várd, hogy valami csoda folytán eljutsz a Top3-as rangsorba .

Hirdesd a weboldalt és annak tartalmát.

Szóval hogyan csináld?

A promóció célja, hogy minél több olvasót és látogatót vonzzon. A felhasználóknak látniuk kell az oldalt, el kell olvasniuk, rá kell kattintaniuk, meg kell osztaniuk, kölcsönhatásba kell lépniük, megjegyzéseket kell ozzá fűzniük, terjeszteniük, e-maileket küldeni, stb.

 

Mit tudsz csinálni?

  • A Google AdWords , a Google Merchant Center és a Facebook hirdetései segítséget nyújtanak a számodra
  • használja a hírlevelet
  • megoszthatod az iparágad befolyásolóinak a hozzászólásait, tartalom közzététele különféle közösségi médiumokban
  • keressd az iparági fórumokat és Facebook csoportokat, majd tedd közzé tartalmaid.

Vigyázat! Minél több társadalmi visszajelzés lesz a márkád vagy webhelyed körül, annál magasabb lesz azok indexe a keresőmotorokban.

 

Hogyan lehet hatékonyan indexelni egy új webhelyet a Google-on? – következtetések

A lehető legnagyobb mértékben reklámozd a tartalmat.

A helyzet az, hogy kevés ember hajlandó keményen dolgozni a hosszú és jó minőségű tartalom érdekében, de az erőfeszítés megtérül.

Share This